Hoe reserveer ik een vergaderruimte?
Je kunt onze 17 verschillende vergaderzalen reserveren op 3 verschillende manieren:
- Door ons te bellen op 013-208 4052
- Door ons te mailen
- Door zelf te reserveren via ons boekingssysteem, tot 20 personen kun je dit heel makkelijk zelf doen. Vanaf 20 personen maken we graag een maatwerkofferte voor je.
Wat kost het huren van een vergaderruimte bij Seats2meet LocHal Tilburg?
We kunnen je niet in 1 oogopslag laten zien wat het huren van onze zalen kost. Onze prijzen worden gegenereerd aan de hand van het aantal stoelen/deelnemers dat gebruikt wordt/deelneemt en aan de hand van het aantal uren dat de ruimte nodig is. De prijzen zijn variabel naargelang de dag, het aantal uur en het aantal personen.
Ook is er een prijsverschil bij drukke en minder drukke dagen. En maakt het uit hoe ver van te voren je een reservering maakt.
Om een goed beeld te krijgen van de kosten kun je heel gemakkelijk een proefreservering maken in ons boekingssysteem. Dit geldt voor reserveringen tot 20 personen. Vanaf 20 personen maken we graag een vrijblijvende offerte voor je, bel of mail ons dan even.
Voorwaarden
Omdat we weten dat dingen kunnen veranderen, soms zelfs op het laatste moment, doen we onze best om zo flexibel mogelijk te kunnen zijn. We denken op alle fronten graag met je mee. Onze voorwaarden houden we daarom ook zo beperkt mogelijk. Maar we hebben ze natuurlijk wel.
Kleine reserveringen (tot 20 personen) kun je bij ons gemakkelijk zelf maken via ons systeem. Deze boekingen kun je tot 24 uur van tevoren wijzigen en zelfs annuleren.
Heb je een reservering die voor jou speciaal met zorg samengesteld is, dan gelden de voorwaarden die je in de toegezonden offerte terug kunt vinden. Lees deze daarom dan ook goed, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.